Piper PA-28R Arrow

Piper Arrow vznikl v roce 1967 z původní čtyřmístné konstrukce Piper 28 Cherokee jako jeho varianta se zatahovacím podvozkem. Pozdější modely Arrow II, III a IV prošly vývojovými změnami v konstrukci, pohonné jednotce a vrtuli. Dosud bylo vyrobeno více než 6 000 kusů typu Arrow a jeho produkce stále pokračuje.

ATO Aviatický klub provozuje dva letouny tohoto typu.Oba letouny jsou certifikovány pro IFR a vybaveny nadstandardní avionikou, které dominuje GNS Garmin 430, HSI a stormscope. PA-28R je díky své výbavě ideální pro cestovní lety a dobrou volbou pro přístrojový výcvik. Díky podobné koncepci je vhodný pro piloty, kteří plánují přeškolení na PA-34 Seneca.

 

Letoun OK-MAN, typového označení PA-28RT-201 z roku 1980 s motorem Lycoming o výkonu 200 koní, se vyznačuje koncepcí ocasních ploch do „T", hydraulicky ovládaným podvozkem a stavitelnou vrtulí.

 

 

Letoun OK-PWR vyrobený v roce 1989 je vybaven konvenčními ocasními plochami a přeplňovaným motorem Continental o výkonu 200 koní.




Rezervační systém

Uživatelské jméno:   Rezervace letadel, záznamy letů, fakturace, AVK nástěnka
Heslo:
 
Registrace

Poslední aktuality

FNPTII na LKRO

Vážení piloti,Aviatický klub disponuje vlastním simulátorem ELITE třídy FNPTII na letišti v Roudnici. Jde o generické zařízení navigačních postupů, využívající letový model PA28R Arrow (SEP), lehce překonfigurovatelný na PA34 Seneca III (MEP), oba buď s analogovým nebo "skleněným" kokpitem. Využívá …

Celá aktualita

FNPT II SIMULATOR AT LKRO AIRPORT

Dear pilots, at LKRO airport we have an EASA certified flight simulator ELITE Evolution S311 EccoFlyer FNPT II in SEP/MEP configuration, both in analog flight instrument equipment and in full quality E500 glass cockpit (EFIS) including original GPS GARMIN GTN 650 and autopilot. The large screen, hig…

Celá aktualita