Cessna 210

Cessna P210R Turbo Centurion je jednomotorový hornoplošník vybavený motorem Continental o výkonu 240 kW (325 koní), třílistou stavitelnou vrtulí a zatahovacím podvozkem. Šestimístná kabina je přetlakovaná a poskytuje maximální provozní dostup 25.000 stop. V této výšce letoun dosahuje cestovní rychlosti 200 KTAS. Zvětšené palivové nádrže pojmou 120 galonů paliva.

Letouny řady 210 vyráběla Cessna Aircraft Company ve Wichitě od roku 1959 do roku 1986 v řadě verzí o různém výkonu a vybavení. Celkem bylo vyrobeno přes 9 200 kusů. Letoun P210R OK-TKN provozovaný Aviatickým klubem pochází z poslední výrobní série a jedná se o nejdokonalejší a nejvýkonnější letoun typové řady Cessna 210, vyráběné v letech 1985 a 1986.

Cessna OK-TKN je vybavena odmrazováním vrtulí, náběžných hran křídel a ocasních ploch, a také povětrnostním radarem King s barevným zobrazením srážek. Cestovní lety IFR zpříjemňuje dvouosý autopilot s Flight Directorem, GNS Garmin 430 a HSI.




Rezervační systém

Uživatelské jméno:   Rezervace letadel, záznamy letů, fakturace, AVK nástěnka
Heslo:
 
Registrace

Poslední aktuality

BIR A CB-IR

Aviatický klub po celý rok zahajuje teoretické kurzy základní přístrojové kvalifikace (BIR) i přístrojové kvalifikace (CB-IR). Oba kurzy počítají s 80 výukovými hodinami samostudia v kombinaci s prezenční konsolidační dvoudenní výukou. Pro více informací ke kurzům resp. rozdíly mezi nimi a přihláše…

Celá aktualita

Nový FNPTII na LKRO

Vážení piloti,Aviatický klub nově disponuje vlastním simulátorem ELITE třídy FNPTII na letišti v Roudnici. Jde o generické zařízení navigačních postupů, využívající letový model PA28R Arrow (SEP), lehce překonfigurovatelný na PA34 Seneca III (MEP), oba buď s analogovým nebo "skleněným" kokpitem. Vyu…

Celá aktualita