MEP(A)

 

Výcvik pilota vícemotorových letounů (kvalifikace MEP land) je určen budoucím profesionálním 
pilotům, i těm, kteří hodlají využívat pohodlí a bezpečnost dvoumotorového letounu pro vlastní 
cestování. Kurz v rozsahu šesti letových hodin na PA-34–200T mohou absolvovat držitelé licence 
PPL i CPL a zdravotního osvědčení 2. nebo 1. třídy, kteří mají nalétáno alespoň 70 hodin jako PIC na 
letounech.


Cíl kurzu


Cílem kurzu MEP je vycvičit piloty na úroveň odborné způsobilosti nezbytnou k řízení vícemotorových 
jednopilotních letounů při letech VFR.


Vstupní požadavky


• Výuka a test teoretických znalostí 
• Průkaz soukromého pilota
• Zdravotní způsobilost minimálně 2. třídy
• 70h jako velitel letounu


Obsah a rozsah


Absolvujete lety v rozsahu šesti letových hodin na PA-34–200T, během nichž se seznámíte se 
specifiky pilotáže vícemotorového letounu. Značná část výcviku je potom věnována nouzovým 
situacím, především letům se simulovaným vysazením jedné z pohonných jednotek.


Zkouška


Během praktické zkoušky prokážete před examinátorem Úřadu pro civilní letectví schopnost 
bezpečně ovládat vícemotorový letoun ve všech fázích letu a během nouzových situací.


Další články




Rezervační systém

Uživatelské jméno:   Rezervace letadel, záznamy letů, fakturace, AVK nástěnka
Heslo:
 
Registrace

Poslední aktuality

FNPTII na LKRO

Vážení piloti,Aviatický klub disponuje vlastním simulátorem ELITE třídy FNPTII na letišti v Roudnici. Jde o generické zařízení navigačních postupů, využívající letový model PA28R Arrow (SEP), lehce překonfigurovatelný na PA34 Seneca III (MEP), oba buď s analogovým nebo "skleněným" kokpitem. Využívá …

Celá aktualita

FNPT II SIMULATOR AT LKRO AIRPORT

Dear pilots, at LKRO airport we have an EASA certified flight simulator ELITE Evolution S311 EccoFlyer FNPT II in SEP/MEP configuration, both in analog flight instrument equipment and in full quality E500 glass cockpit (EFIS) including original GPS GARMIN GTN 650 and autopilot. The large screen, hig…

Celá aktualita