FI(A)

Během kurzu letového instruktora FI je uchazeč podroben velice přísným kritériím. Samotný obsah a letové prvky v kurzu se z větší části shodují s náplní kurzů PPL a CPL. Zásadní rozdíl však spočívá v tom, že uchazeč musí tyto prvky nejen zdárně demonstrovat, ale nadto také srozumitelnou formou žákovi vysvětlit, nechat žáka vyzkoušet a vyzdvihnout chyby popř. včas vlastním zásahem hrubým chybám zamezit.

Cíl kurzu

Cílem kurzu je rozvinout Vaše letecké schopnosti natolik, abyste je byli schopni předat další generaci. Uchazeč sedí při výcviku na pravém sedadle a instruktor obsadí levou pozici, za normálních okolností vyhrazenou pro žáky. Vyvrcholením kurzu je potom nácvik uvedení letounu do vývrtek a jejich správným a včasným vybráním.

Vstupní požadavky

• Zdravotní způsobilost 1. třídy
• kvalifikace CPL
• Nálet 250h na letounech

Zkouška

Během praktické zkoušky prokážete před examinátorem Úřadu pro civilní letectví schopnost
bezpečně ovládat letoun ve všech fázích letu a nouzových situacích.


Další články




Rezervační systém

Uživatelské jméno:   Rezervace letadel, záznamy letů, fakturace, AVK nástěnka
Heslo:
 
Registrace

Poslední aktuality

BIR A CB-IR

Aviatický klub po celý rok zahajuje teoretické kurzy základní přístrojové kvalifikace (BIR) i přístrojové kvalifikace (CB-IR). Oba kurzy počítají s 80 výukovými hodinami samostudia v kombinaci s prezenční konsolidační dvoudenní výukou. Pro více informací ke kurzům resp. rozdíly mezi nimi a přihláše…

Celá aktualita

Nový FNPTII na LKRO

Vážení piloti,Aviatický klub nově disponuje vlastním simulátorem ELITE třídy FNPTII na letišti v Roudnici. Jde o generické zařízení navigačních postupů, využívající letový model PA28R Arrow (SEP), lehce překonfigurovatelný na PA34 Seneca III (MEP), oba buď s analogovým nebo "skleněným" kokpitem. Vyu…

Celá aktualita