Letecké výcviky
Pro výcvik IR/PBN si můžete zvolit všechny naše jednomotorové letouny Cessna nebo Piper. K nácviku přístrojových přiblížení využíváme především letiště Vodochody, Karlovy Vary, Ostrava a Brno, v rámci kurzu ale provádíme i lety do zahraničí (zejména na letiště Drážďany, Lipsko, Wroclav nebo Hof). Všichni naši instruktoři pro výcvik IR mají praxi z létání u aerolinek, což je zárukou jejich vysoké odbornosti.
Cíl kurzu:
Cílem modulového kurzu IR(A)/PBN je vycvičit piloty na úroveň odborné … (
zobrazit celý článek)
Výcvik MEP IR/PBN poskytujeme na letounu Piper PA-34 200T Seneca, který je kromě moderní avioniky (Garmin 430, Apollo MFD, Sandel HSI, autopilot) vybavený také odmrazováním a stormscopem. K nácviku přístrojových přiblížení využíváme především letiště Vodochody, Karlovy Vary, Ostrava a Brno, v rámci kurzu ale provádíme i lety do zahraničí (zejména na letiště Drážďany, Lipsko, Wroclav nebo Hof). Všichni naši instruktoři pro výcvik MEP IR (A)/PBN mají praxi z létání u aerolinek, což je zárukou jeji… (
zobrazit celý článek)
Cíl výcviku
Cílem kurzu je vycvičit držitele pilotních licencí k provádění akrobatických manévrů (vyšší pilotáže). Po dokončení kurzu musí být pilot schopen samostatného letu, během kterého je bezpečně zalétnuta sestava prvků vyšší pilotáže.
Vstupní požadavky
• Zdravotní způsobilost minimálně 2. Třídy• Průkaz soukromého pilota (PPL)• Nálet 40h ve funkci velitele letounu
Obsah a rozsah výcviku
Výuka teoretických znalostí se provádí individuálně formou konzultací, anebo formou skupinových sem… (
zobrazit celý článek)
Po získání licence soukromého pilota (PPL) řada pilotů uvažuje o zvyšování své letecké kvalifikace až na úroveň, která by jim umožnila se létáním živit. K profesionálnímu létání je vždy nutné získat licenci obchodního pilota a ve většině případů také kvalifikaci pro létání podle přístrojů. V ATO Aviatický klub poskytujeme výcvik k získání všech potřebných licencí (MEP, IR a CPL), na jejichž základě se budete moci přihlásit k výběrovým řízením k našim či zahraničním leteckým společnostem. Ve s… (
zobrazit celý článek)
Pro koho je tento výcvik určen
Licence soukromého pilota Vás opravňuje k létání pro vlastní potřebu, ať už pro zábavu nebo např. na služební cesty po Čechách, či do zahraničí. Po jejím získání můžete vozit na palubě své známe, rodinu nebo třeba obchodní partnery za podmínky, že lety nebudete provádět za úplatu.
Co musím kromě praktického létání absolvovat
Pokud se rozhodnete pro získání licence soukromého pilota, ze všeho nejdříve vás čeká lékařská prohlídka u leteckého lékaře. Prohlídk… (
zobrazit celý článek)
K výcviku používáme jednomotorové letouny Cessna nebo Piper a letiště v Roudnici, jenž jako jedno z mála travnatých letišť v ČR disponuje osvětlenou vzletovou a přistávací drahou. Část výcviku, během níž jsou vyžadovány lety na řízeném letišti, probíhá ve Vodochodech, Brně nebo Karlových Varech.
Vstupní požadavky
• Průkaz soukromého pilota (PPL)• Zdravotní způsobilost minimálně 2. třídy
Cíl kurzu
Cílem výcvikového kurzu NOC je vycvičit pilota tak, aby létal bezpečně a efektivně podle prav… (
zobrazit celý článek)
Kurz obchodního pilota (CPL) probíhá na letounech Cessna 150, 172 a 172RG, popř. Piper PA-28/PA-28R na českých i zahraničních letištích.
Cíl kurzu
Cílem kurzu je, aby uchazeč byl po ukončení výcviku schopen vykonávat funkci velícího pilota letounu nebo druhého pilota jakéhokoliv letounu nasazeného na lety jiné než v obchodní letecké dopravě, vykonávat funkci velícího pilota jakéhokoliv jednopilotního letounu v obchodní letecké dopravě a vykonávat funkci druhého pilota v obchodní letecké dop… (
zobrazit celý článek)
Výcvik pilota vícemotorových letounů (kvalifikace MEP land) je určen budoucím profesionálním pilotům, i těm, kteří hodlají využívat pohodlí a bezpečnost dvoumotorového letounu pro vlastní cestování. Kurz v rozsahu šesti letových hodin na PA-34–200T mohou absolvovat držitelé licence PPL i CPL a zdravotního osvědčení 2. nebo 1. třídy, kteří mají nalétáno alespoň 70 hodin jako PIC na letounech.
Cíl kurzu
Cílem kurzu MEP je vycvičit piloty na úroveň odborné způsobilosti nezbytnou k řízení vícem… (
zobrazit celý článek)